مزد خدمات

به وبلاگ خبرها ومطالبي از منطقه خواجه خوش آمديد

عضويت در وبلاگ
منوي اصلي
صفحه نخست
پست الکترونيک
آرشيو مطالب
فهرست مطالب وبلاگ
پروفایل
موضوعات
اضافات

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 59
بازدید ماه : 101
بازدید کل : 51753
تعداد مطالب : 91
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

آخرین مطالب
طراح قالب

Template By: NazTarin.Com

تبلیغات

مزد خدمات

آقای دکترمزدکدام خدمات صادقانه خود را خواهد گرفت!!!

آقای یوسف دیزماری مدیر وبلاگ دیز مار طی مطلبی قلمی فرموده اند که :

در حوزه ی انتخابیه ی اهر و هریس ... مزد خدمات صادقانه خود را خواهد گرفت

وقتی خدمات صادقانه چنین توصیف می شود و معنی خدمت صادقانه فقط در ویزیت رایگان چند نفر خلاصه می گردد دیگر جایی برای صحبت کردن باقی نمی ماند.

اگر خدمات آقای ایکس در طبابت بیماران هرچند به صورت رایگان خدمت صادقانه است پس  اسم اجرای چندین پروژه ی عمرانی، احداث ۴۰۰۰ دستگاه خانه ی روستایی، اجرای ویژه ی طرحهای هادی در روستا ها، احداث پل برای روستاهای محروم، راهسازی برای روستاهای دور افتاده، خوش خلقی با روستاییان در حوزه ی مدیریتی و... دهها کار دیگر  زاده دیگر کاندیدای مردم اهر و هریس  چیست؟

حال شاید شما و دوستان دیگر بگویند با پول خود که این کارها را انجام نداده اند با بودجه ی دولت بوده است.

آقای دیزماری در پاسخ به این مسئله نیز بایستی عرض نمایم که اجرای وظیفه در هر حوزه ای اجرای وظیفه است. دکتر در حوزه ی خودش، مهندس در حوزه ی خودش، سوپور در حوزه ی خودش و الی آخر.

هر کس در این مملکت اگر به وظیفه انسانی و کاری خود که همان وجدان کاری نامیده می شود درست و بجا عمل نماید در اصل کاری انسانی و اخلاقی انجام داده است واین موضوع به هیچ وجه به عنوان برتری برای افراد شمرده نمی شود.

چرا با آینده و سرنوشت مردم اینگونه ساده و سطحی برخورد می نماییم؟

چرا مثل معروف گذشته چراغ راه آینده را نصب العین قرار نمی دهیم. در این میان فصل الخطاب ما مردم و جامعه است و ما به عنوان اهل قلم در این مورد مسئولیم.

با این دلایل ساده و سطحی آینده قره داغ را به دست افرادی که ساده ترین آشنایی را هم با قوانین ندارند و حتی فرق طرح و لایحه را از هم تشخیص نمی دهندنسپاریم که فردا در مقابل همین جامعه و فرزندانمان بایستی پاسخگو باشیم. هرچند فرد مورد نظر حضرتعالی آدم خوب و با شخصیتی است ولی این مسئله برای نماینده شدن کافی نیست.مگر نمایندگان قبلی آدمهای خوبی نبودند؟ مگر کدام یک از آنان دارای سوابق بد اخلاقی بودند؟ کدام یک از آنان به دلیل انجام کارهای غیر اخلاقی محکوم شدند؟ تنها موضوعی که هست این است که به عنوان مثال جناب آقای نماینده دور هفتم در پایان آن دوره به عنوان کم حرف ترین نماینده انتخاب شدند و این یعنی عدم کارآیی، یعنی عدم توان مدیریتی، یعنی عدم شایستگی نمایندگی مردم.

شما دوست بزرگوار که در منطقه محروم دیزمار دست به قلم گرفته اید و از کنار گود به مسائل نگاه می کنید بهتر است با مسائل منطقه اهر و هریس کمی محتاط تر و واقع بینانه تر برخورد نمایید. همانطور که سایر دوستان در این مورد منطقی و به دور از احساسات برخورد می نمایند.

بنده به عنوان یک دوست از شما تقاضا دارم مسائل منطقه اهر و هریس و در کل قره داغ را به شوخی برگزار نکنید. این موضوع سرنوشت یک ملت را تعیین می نماید و نکند فردا در برابر همین مردم و یا حداقل در برابر وجدان خود شرمگین باشید.

همین دوست صادق شما در روز کارمند حوله در بین کارمندان اداره ی ... پخش می کند و آنها هم اخیرا در جایی اظهار داشته اند که : حالا می فهمیم چرا در آن روز ایشان برای ما حوله فرستاده اند؟!!!

این یعنی عوامفریبی، این یعنی آغاز تبلیغات زودرس، این یعنی کار غیر اخلاقی برای کسب قدرت فقط برای رسیدن به قدرت نه برای رسیدن به قدرت در جهت خدمت به خلق خدا.

با  یک بررسی ساده ی افرادی که دور و بر این دوست صادق شما جمع شده اند به راحتی متوجه می شوید که چه اتفاقی در حال وقوع است.

شما با کدام دلیل و منطق اظهار می دارید که ایشان خدمت صادقانه انجام داده اند؟ کجای این کارها خدمت صادقانه است؟ دوست عزیز ارزش کلمات را با تعابیر ساده کمرنگ نکنیم. معنی خدمت صادقانه این نیست که با چند بارویزیت رایگان مردم را رنگ کنیم. حداقل اگر برخی از مردم شریف و بزرگوار ما امکان و وقت مطالعه را ندارند من و شما که نماینده قشر مثلا روشنفکر جامعه هستیم حداقل نباید در چنین دامهایی بیفتیم.شاید شما ندیده باشید ولی برخی از کاندیداها در گذشته نه تنها ویزیت رایگان که نهار، سیمکارت، کارت اینترنت و ...هم در بین مردم پخش کرده اند.اگر اسم عوامفریبی خدمت صادقانه است پس مبارک است این نامگذاری جدید ماهم از فردا برای کارهای بد دیگر نامهای مثبت دیگری را بگذاریم.

امیدوارم در مورد مسائل حساسی همچون انتخاب نماینده کمی با وسواس برخورد نمایید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[+] نوشته شده توسط بير خوجالي در شنبه 13 اسفند 1390برچسب:, در ساعت 9:13 | |

درباره وبلاگ

شما ممکن است بتوانید گلی را زیرپا لگدمال کنید، اما محال است بتوانید عطرآن را درفضا محو کنید.
آرشيو
بهمن 1391
دی 1391
آذر 1391
آبان 1391
مهر 1391
شهريور 1391
مرداد 1391
تير 1391
ارديبهشت 1391
فروردين 1391
اسفند 1390
بهمن 1390
آمار
روز بخير كاربر مهمان!
آمار بازديدها:
افراد آنلاين:
تعداد بازديدها:

مدير سایت :
بير خوجالي
لينكستان
ردیاب خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرها ومطالبي از منطقه خواجه و آدرس khajehnews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

وبلاگ دهی LoxBlog.Com


لينكدوني

به علوم اجتماعی خواجه خوش آمدید
كتابخانه عمومي خواجه
همیشه در نقطه آغاز باشید
حمل ماینر از چین به ایران
حمل از چین
پاسور طلا
الوقلیون

آرشيو پيوندهاي روزانه


CopyRight| 2009 , khajehnews.LoxBlog.com , All Rights Reserved
Powered By Blogfa | Template By: LoxBlog.Com